18 Februari 2012

Min lördags kväll kommer jag att spendera i tvsoffan tillsammans med familjen och min pojkvän. Det blir melodifestivalen plus ost och kex bricka. Så gott ! Jag har även gått runt och känt världens sug i hela kroppen idag efter att skaffa gymkort på motionshuset nu.. Men det blir inte förens i början av juni då dansen är slut för under vecko dagarna har jag knapt någon tid alls över för gym så då är det lika bra att köpa kort till sommaren. Taggad på att få träna och svettas är jag iallafall. Haha vettesjutton vart den energikicken kom ifrån men jag har känt den ambitionen ett tag nu. Galet. Jag kikar in här senare istället. Ha en fruktansvärt gó lördagskväll nu mina vänner

åh vad jag längtar efter sommaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0