2 Februari

Nu är jag hemma och har precis bättrat på mina akryl naglar med lite gel produkter som jag hade här hemma samt målat på mer av OPIs nagellack. Riktigt snyggt ! Nu sitter jag med ricinolja i håret och ska alldeles strax hoppa in i duschen och skölja ur det. Jag hade en så mysig och rolig eftermiddag med Lovisa ! Med tanke på att det var längesedan som vi träffades så hade vi så mycket att ta igen och det gjorde ju inte saken sämre att vi fikade på stans godaste café. Espresso House. Kvällen har jag spenderat tillsammans med kiffe, sigge och Albin. Mysigt har vi haft det ! Hoppas ni också har haft en fin dag kära vänner



Fick ingen bild, så här kommer en bild på min fina vän Lovisa som är tagen då hon var i Rhodos. Riktigt sugen på sommaren blir man ju när man ser den här bilden !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0