25 Februari

Jag fick dessvärre inte tag på någon vårjacka förut. Jackan som jag spanat in satt som en smäck men den låg aningen utanför min prisklass så jag får leta vidare efter någon annan mocka jacka helt enkelt. Hittade hur mycket snygga vårkläder som helst, synd då att man inte har så värst mycket pengar till just shopping. Men, jag överlever haha i-lands problem bara. Just nu så håller jag på att greja med rummet och senare ikväll så blir det som sagt att gå ut och äta tillsammans med Albin. Egentligen så skulle vi till butler´s men det blev lite ändrade planer, så cheers kl halv sju blir det istället. Det blir allt fint det också ! Men nu så måste jag fortsätta. Ha det gott

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit va snygg du är! Jag såg dig ock Albin, så sjukt söta tillsammans! Kram!

2012-02-25 @ 19:39:46
Postat av: E

Vart ligger cheers? :o Take care :) ♥

2012-02-26 @ 11:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0