28 Februari

Jag är helt slut, dödens. Dansträning plus friskis och svettis med KU på det PLUS träningsverk är ingen bra kombo alltså haha.. Vi körde ett cirkel pass med massa maskiner och jag trodde jag skulle avlida där ett tag haha. Vi avrundade med en go bastu stund iallafall så det var mer än lägligt. Även alltid lika roligt med KU gänget så det gjorde träningen tusen gånger roligare. Men nu så ska jag sooooova och vakna upp med troligen ännu mer träningsverk imorgon. Så det ska vara ! Nighty

Denna skönheten (mocka jackan) införskaffar jag mig snarast... Kosta vad den kosta vill men den ska bli min, så fint med ett sådant vitt linne under också. En perfekt vår jacka enligt min smak och tycke !

Kommentarer
Postat av: Anonym

var tär linnet ifrån? :D fint!

2012-02-29 @ 15:29:46
Postat av: Cornelia Rohlsson

Tack för kommentaren på bloggen Nathalie! Vill bara att du ska veta att du är en riktigt fin människa. Ta hand om dig vännen <3

2012-02-29 @ 22:19:15
URL: http://corneliarohlsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0