6 Februari

Nu måste jag gå och lägga mig med tanke på att ett av dom nationella proven i svenska är imorgon. Så då måste jag naturligtvis vara utvilad ! Min dag har iallafall varit bra. Dans träning hiphop/street dance direkt efter skolan. Efter att den var slut så fick jag låna en danssal och få lite hjälp med koreografin på min dans av Soph och Linnda. Så någon dag snart får jag ordna det allra sista. Efter att jag gått igenom det som hastigast så satt jag och tjötade och inväntade den andra dansen tillsammans med Linnda, Noah och Albin. Och sedan var det dags för min andra dans träning, raggan ! Roligt roligt. Men vi får höras mer imorgon istället för nu måste jag sova. Godnatt, och lycka till på nationella provet imorgon alla nionde klassare !!

En bild på mig från i eftermiddags som jag plåtade som hastigast innan jag for iväg mot dansen.

Kommentarer
Postat av: Molnet

2012-02-06 @ 23:50:44
Postat av: Molnet

Gud så vacker du är min ängel !

2012-02-06 @ 23:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0