7 Februari

Godnatt vänner ♥

Jag är riktigt trött efter en intensiv dag. Det är mycket som händer just nu och extra mycket dans vilket tar på krafterna. Första nationella provet i svenska, läsförståelse hade vi idag. Det gick bara bra tycker jag då allt, så får verkligen hoppas att jag får det resultatet som jag hoppas på. Även haft MTV/funk dans träning i eftermiddag och efter träningen åkte jag direkt till gården och repade på min dans. Fick hoppa över KU idag och prioritera dansen istället. Men nu så tänkte jag kika igenom lite bloggar och sedan krypa i säng. Sleep tight

simple outfit, haha mitt ansikte plev totalt kaos på bilden så



Kommentarer
Postat av: evelina jonsson

Gud sikken fräck outfit nathalie :D

2012-02-10 @ 00:03:06
URL: http://eevelinajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0