alla♥dag



Oavsett ifall du känner som på bilden till vänster eller till höger så är alla hjärtans dag minst sagt en känslo laddad dag. Vissa låser in sig hemma och tröstäter hjärtformad choklad medans andra ägnar flera veckor innan åt att välja ut den perfekta daten, klänningen, chokladen/presenten and so on. För min del innebär alla hjärtans dag en dag då man kan ta vara på sina nära och kära och lägga ner lite extra kärlek och omtanke åt dom.

Min alla hjärtans dag kommer jag att spendera på ett litet annorlunda vis i år. Jag kommer nämligen att vara med och medverka i en talangjakt och modevisning på skolan i eftermiddag/ikväll som ni säkert vet vid det här laget. Jag är sjukt taggad men samtidigt sjukt nervös inför min dans som jag kommer att framföra helt själv. Specielt med tanke på att mer än helften utav dansen är improviserad, så vi får väl se hur detta går, bara att köra på och dansa som om det inte fanns någon morgon dag. Vid sju/åtta tiden är jag fri och då så ska jag, Linnda, Albin och Noah ner mot staden och troligtvis äta något gott innan bion börjar kl nio. Vi ska se en gång i phuket så forhoppningsvis är den bra och rolig ! Ser ut som en fin alla hjärtans dag för min del detta.

Jag vill önska er alla en fin allahjärtansdag oavsett hur ni väljer att spendera dagen. Kom ihåg att ta vara på dina nära och kära och framför allt dig själv lite extra idag. Det är okej att skämma bort sig själv lite extra ibland ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0