Continue being awesome peeps

Jag har haft en sån fin dag idag. Största dels utav dagen spenderade jag tillsammans med Sara på Torp Köpcentrum där vi letade lite presenter och även kollade runt lite till oss själva. Jag fick köpt färdigt mina presenter både till Linnda och till Albin så det är jag nöjd över. Sedan fick jag även inhandlat lite snyggt till mig själv också som jag visar imorgon ! Vid sex tiden så åkte jag ner till Cactuz och satt där och åt en god kyckling sallad tillsammans med Nathalie. Så mysigt och gottigt ! Jag skulle egentligen träffa Taby men det blev inte riktigt så, så det får vi ta en annan dag istället. Så, så har min dag sett ut och nu så hade jag tänkt att ta det lilla lugna innan jag ska lägga mig i hyfsat tid ikväll med tanke på att klockan står på rigning redan 08.45 imorgon. Continue being awesome peeps



och så här såg jag ut ikväll.. jag hade en betydligt roligare outfit under dagen som jag dock aldrig hann och plåta


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken färg är det på dina jeans?

2012-02-21 @ 07:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0