Godmorgon Måndag

Nu är det måndag igen och back to business som gäller. Dock så utmärker sig denna veckan lite extra. Dels för att sportlovet börjar på fredag efter lunch (underbart!!) och dels för att det är allahjärtansdag imorgon, även vänskaps dagen här på skolan då jag kommer att medverka i talangjakten och dansa. Ja, jag ska dansa inför skolan och föräldrar, ensam, forever alone, med en självkoreograferad dans och hälften improviserad haha vem vet hur detta kommer att gå. I vanliga fall älskar jag att stå på scenen och dansa men detta är lite annorlunda, men det ska nog allt gå bra, bara att köra ! Jag ska även medverka i en modevisning på skolan imorgon med kläder ifrån b-young som jag ska ner och prova ut idag. Spännande ! Följt av en rad andra händelser imorgon men mer om det då ! Idag så står iallafall först och främst skolan på schemet, direkt efter skolan ner till b-young och prova kläder till modevisningen, efter det dansträning hiphop/street dance, efter den dansträningen så har jag en timma på mig att springa runt som ett djur och lämna in cirka 30 st cv'n i stan.. Jag kämpar, jag ska ha ett jobb åtminstone till sommaren haha ! Efter det så är det dags för ytterliggare en dans träning, raggan. Sedan så är jag väl hemma vid halv åtta tiden någon gång och då blir det direkt till fritidsgården för att repa for the last time. Med andra ord en riktigt hektisk dag med fullt upp hela tiden men sånna dagar finns också ! Nu så måste jag ge mig av, vi talas vid mer ikväll

Så här ser jag ut idag, blusen är nyköpt


Kommentarer
Postat av: Jonna

Sjukt va fin du är!

2012-02-13 @ 17:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0