It all starts with one smile

En glad Nathalie sitter här och taggar inför helgen. Jag fick nämligen ett meddelande förut om att jag blivit antagen till uppvisningsgruppen !! Åå så roligt ! Jag har en hel del olika dans saker på gång så det känns verkligen jätte roligt det här. Med tanke på att dom redan började i höstas med olika koreografier så är jag aningen efter men det ska nog allt gå bra ändå, bara att köra på ! Om en liten stund så ska jag röra mig mot fritidsgården och möta upp Zana för jag måste få koreograferat färdigt min dans, lika så hon. Så det blir massvis utav dans och repning. Och så behöver jag även inspiration och ideér. Jag är inte tjejen som bara ger upp för att det känns lite jobbigt, jag ska klara detta och få ihop en grym dans till talangjakten ! Men nu så måste jag börja byta om till danskläder så är det bara för mig att röra mig utåt i den hemska vinter kylan sen.

Dagens outfit


Kommentarer
Postat av: Elin

Vart har du köpt halsringen? :)

2012-02-07 @ 12:04:08
URL: http://elinmyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0