Ledighet

Hej allihopa ♥

Nu är det äntligen fredag igen. Skönt eller hur? Helgens planer för min del ser mycket lovande ut. Jag kommer att spendera min kväll från 18 till 21 ungefär genom att vara med och hjälpa till på rockcafét i bäve kyrka (rekomenderar alla konfirmander att komma dit och ha det trevligt tillsammans med andra ungdomar och ikväll bjuds även på en riktig musikupplevelse) för att sedan efter det åka iväg och träffa Annie och hitta på lite galenskaper tillsammans med henne. Nu så ska jag fortsätta att bara ta det lugnt och kurera mig lite grand, har nämligen dragit på mig en lättare förkylning. Ha en fin helg allesammans

Dagens outfit plus en närmare titt på min nya body som jag köpte igår, svin snygg tycker jag !


Kommentarer
Postat av: annie

vart och hur mycket köpte du den för :)

2012-02-11 @ 20:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0