summer


Åå vad jag längtar mer än någonsin till sommaren nu.. Längtar efter nya utmaningar och att bara få komma bort ifrån den här skolan. Diskriminerande lärare vissa utav dom säger jag bara! Det är ren bullshit att lärarna bara bedömmer utifrån ens skolarbete och på lektionstiden. Att man inte ens ska få se ut hur man vill utan att det ska bli ett jävla liv ifrån  lärarnas sida det gör mig så.. pisst off och besviken. Det ska bli så skönt att slippa höra deras ord och blickar som jag har fått stå ut med i snart fyra år. Och nu menar jag inte alla lärare för det finns även dom som respekterar mig så som jag vill bli respekterad, men tyvärr är det endast ett fåtal. Nu tackar jag för mig för att jag fick skriva av mig. Have a nice day

Kommentarer
Postat av: andreas

visst e de unerbart att höra de var och varannan dag ut och in i fyra år :D

2012-02-08 @ 12:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0