svarar på lite kommentarer i flytande form








Jag har fått en hel del kommentarer och åsikter angående min "change" som jag ska göra med håret den 7e mars. Majoriteten tycker att jag ska köra på rött hår plus lugg men nu är det som så här att med tanke på att mitt hår inte är så starkt så kan jag inte få tillbaka mitt blonda barr igen ifall jag nu färgar det rött så jag har beslutat mig för att skjuta lite på själva färgningen och istället klippa lugg och färga en slinga i någon speciell färg.. Exempelvis kornblått, lila eller rött.

 Sedan så fick jag även en komentar ifrån en anonym person som undrade ifall Naima som medverkade i årets talangjakt inte var med i själva "tävlingen" så att säga utan bara dansade för skojs skull och ja det stämmer. Och sedan så säger även denna personen att ingen fattade vad jag gjorde uppe på scenen utan att jag bara vinglade runt. Men sedan så tror jag inte att denna personen har gått runt och frågat varenda kotte som var där vad dom tyckte och tänkte om min dans, så då är det fel att dra alla över en och samma kant. Jag har fått mycket positiv kritik ifrån elever, vänner och lärare så jag vet att det inte såg helt knas ut iallafall. Sedan så vet jag även att det finns folk som tycker precis som du och det accepterar jag för smaken är som baken och alla tycker olika. Jag förstår att du kanske hade lite svårt att förstå vilken dansstil som jag dansade för jag körde på väldigt blandade stilar så som modern/jazz, ragga och MTV så med andra ord var det väldigt blandat och för dom som inte dansar och ej känner till vissa grundsteg och så vidare så för dom kan det så klart vara så att dom inte förstår vad jag dansar för olika stilar. Men jag vet dock att dom som dansar dom såg iallafall vilka olika dansstilar jag använde mig utav, största dels iallafall. Detta var även min första egen koreograferade dans och som dessutom var hälften improviserad så naturligtvis vet jag att det inte var perfektion. Men jag vet även att jag inte hade vunnit delat första pris ifall det inte hade sett bra ut. Men som sagt det kan vara positivt med negativ kritik också så det var ju bra att du sa vad du tyckte och tänkte kring det hela, men dra inte alla över en och samma kant. Take care

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tyckte att du dansade bra :) Det såg ut som att du hade kul på scenen!

2012-02-22 @ 18:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0