tidinställt inlägg

Detta är ett tidinställt inlägg och nu så har jag förmodligen skrivit klart nationella provet del 2, skrivdelen. Förhoppningsvis har det gått bra och jag kan lämna det bakom mig med ett belåtet leende och gå på nästa steg istället. Dagens planer är som så att kl 16.00 är det dags för min första träning med uppvisningsgruppen ! Spännande. Träningen håller på till 18.30 så det blir ett långt pass med mycket dans och koreografier att ta in. Men jag är bara glad över att jag får chansen att vara med så. Efter det så ska jag kanske träffa Nathalie Taby men det är inget som är säkert än, beroende på hennes praktik tider och så vidare. Vi talas vid mer senare

inspirations collage ifrån weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0