melodifestivalen

Söndag, helgerna bara flyger förbi känns det som. Men jag har haft en riktigt fin helg iallafall ! Gårkvällen som jag spenderade i Göteborg på melodifestivalen tillsammans med min kärlek och hans familj var iallafall hur go som helst! Det var så roligt att vara där mitt i folkvimlet och se alltihopa live så att säga. Vi hade även VIP biljetter så man såg riktigt bra också ! Övernattade jag hos min kärlek också men tyvärr så fick jag vakna upp ensam imorse för han skulle iväg tidigt och spela hockey match. Idag så ser iallafall min dag ut som så här att jag, Martina och kanske Linnda tänkte att vi skulle baka kanelbullar senare, just because we can ungefär. Jag måste även hinna med att repa på min dans och så måste jag hjälpa Linnda med olika musikval och så vidare, hon har många bollar i luften nu gällande musiken precis som jag inom dansen så då vill vi såklart peppa och hjälpa varandra. Men nu måste jag höra av mig till tjejerna så att jag vet vad som händer mer specifikt. Ha en mysig söndag mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0