22 Februari 2012

Jag har spenderat största delen av dagen på solariumet meddo i stan tillsammans med Amanda. Vi fick sitta och vänta i evigheter innan det blev våran tur men det kom lite vänner som sällskap så det var allt lugna puckar. Blev en 40 minutare och vi båda fick en hel del färg ! Jag tycker inte att solarium ger så mycket färg efter bara en gång egentligen men nu när jag kom hem så såg jag verkligen att jag fått massa färg på kroppen. Great ! Dock så har jag tänkt att inte sola innan det är dags att börja använda shorts för det känns mer worth it då. Men nu så hade jag tänkt att hoppa in i duschen och sedan bege mig hem mot min pappa för filmmys. Lill lördag idag, vad ska ni göra ikväll? För min del blir det mys i mängder ! Jag uppdaterar er antingen senare eller tomorrow.

Idag släpptes ännu ett nummer av Uddevalla Posten och där i på sidan 21 hittar man min artikel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0