Saturday

Idag så har jag en del saker på "have to do" listan så lika bra att sätta igång med en gång! En av dom sakerna är att jag måste få åkt ut till Torp Köpcentrum och köpt mig en vårjacka som jag har spanat in lite grand. Jag ska även få iordning här på rummet... Köpte lite nytt igår på IKEA som jag tänkte trixa lite med idag. Ikväll vid halv sju tiden så har jag och min pojkvän bokat bord på butler´s då vi ska dit och äta lite gott och fira våran ett och ett halv års dag. Tänk att det redan har gått så lång tid sedan vi blev tillsammans ? Men nu så måste jag faktiskt sätta lite fart så hoppas ni får en fin lördag så lovar jag att uppdatera mer senare.


Det blev att spendera fredagskvällen tillsammans med bekanta och lite nya ansikten. Inget specielt men samtidigt en fin fredag i det stora hela. (så här såg jag ut igår kväll, bättre bild på min nya "linne blus" kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0