I'm not giving up

Jag fick en fråga angående linnet som jag provade i inlägget "28 februari" vart man kunde hitta den godbiten och det linnet finns att hitta på bikbok för 199 riksdaler !

Godkväll ♥ Kvällen har bestått utav plugg och mat ungefär. Innan det så var jag på dans träning mellan fem och sex, jobbigt men extremt roligt, as usual. Börjar att tagga inför min dans audition på tisdag också ! Är det någon utav er 96or som också har valt estet dans till gymnasiet? Kan vara lite roligt att veta vilka man troligen kommer att gå med till hösten ! Jag vet några stycken som har valt det men det kan vara roligt att veta vilka mer som har sökt. Iallafall, innan dansträningen så käkade jag på cactuz tillsammans med Sofia och Linda. Jag klämde i mig paninisar och damn så gott är det haha. Så vi satt där och pratade och hade det trevligt innan vi begav oss upp mot sinclair för att skaka lite på fläsket. Men nu är det back to work som gäller. Godernatter

Så här har jag sett ut idag, facelook och outfit



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vart har du köpt det vita linnet :)? Kram

2012-02-29 @ 23:19:44
URL: http://jennnis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0