Fredagen den trettonde

Usch jag håller på att bli sjuk.. Vill inte.. Får inte. Dansen börjar på måndag och då vill jag vara fit for fight ! Får vila upp mig så gott som det går under helgen helt enkelt om inte roligheterna lockar mig för mycket det vill säga. Ikväll tackade jag iallafall nej till en fest för ikväll så har jag och min pojkvän planerat in mys med thai mat och andra trevligheter. Att ta en riktigt lugn kväll är precis vad min kropp behöver också, tror jag tränat lite för mycket det senaste. Min dag idag har iallafall varit kanon. Efter skolan åkte jag och Linnda till stan och köpte cactuz sallad och satte oss och åt den på ett mycket hemligt ställe haha..... Nej men gott var det, tror vi satt där i dylikt två timmar och skrattade och pratade på, så himla skön är hon. Gött snack på citysun också. Drog även till westcoast och lämnade in mitt cv så nu får vi hoppas på det bästa. Även lämnat in det på motionshuset så håller alla mina tummar och tår haha. Måste även maila en lärare sen som håller i skoltidningen, jag har massa förslag på artiklar, intervjuer och tester så hoppas hon tycker det låter som bra ideér. Men nu så måste jag avrunda för ska iväg om en 20 minuter. Ha en fin fredags kväll





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0