God morgon - 2 Januari 2012

Nu bär det av mot gymmet med min pojkvän ! Ska försöka bli lite hurtig och komma igång med träningen lite smått så det kan det passa bra att starta upp det nya året med ett gym besök på motions huset. Ikväll står iallafall tjejkväll med Linnda och Sara på schemat, ska bli så fruktanstvärt mysigt att umgås bara vi tre precis som vi brukade göra förr igen. Men nu måste jag dra mig ville egentligen bara hälsa godmorgon, hörs senare

Två bilder från våran lilla myskväll igår, i min nya "kimono" och gose tofflor plus gott att äta och dricka.  



Kommentarer
Postat av: H J J O N S S O N

Mums, ser god ut!

2012-01-03 @ 11:52:00
URL: http://hjjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0