Godmorgon - Vad vill ni läsa mer utav?

Godmorgon vänner ♥

Jag har en fråga till er som jag skulle uppskatta ifall så många som möjligt svarar på. Jo, jag undrar nämligen vad det är som ni vill läsa mer utav? Det ända jag bloggar om är mitt liv, mina dagar i text och bild form helt enkelt och jo det är min blogg och jag tycker att det är roligt och uppenbarligen så verkar ni också tycka att det är lite intresant. Men vad vill ni mer att jag ska blogga om? Och vill ni att jag ska fortsätta skriva lite längre texter kring olika ämnen? Och isåfall vad för ämnen ska jag skriva om? Jag vill ha en massa kreativa och hel galna förslag och tips. Bring it on, hit me with your best !




Kommentarer
Postat av: Anonym

Din blogg är verkligen bra!! Jag skulle tycka att det vore kul om du gjorde typ "hiss&diss" listor eller något liknande! Tycker oxå att du ska fortsätta skriva texter för det är du sjukt duktig på! Kul att du alltid visar outfits, det uppskattas :)

Kram!

2012-01-19 @ 16:55:26
Postat av: Anonym

outfit,outfit,outfit,outfit,outfit,outfit,mode & bilder!!!!!

du är grymt fin, älskar din blogg!

2012-01-19 @ 19:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0