Good night cuties

Jag ville bara hälsa en god natts sömn och jag hoppas att alla studerande kan få i sig åtminstone några timmars sömn inatt vilket det inte blev så mycket av igår, då man total vänt på dygnet och så vidare. Nästintill alla var som vandrade zombies idag inklusive jag själv haha. Nu är jag i vilket fall nyduschad och alldeles urpumpad efter ett hårt dans pass och lite egen träning och strechtning på motions huset. Godnatt, jag kommer att sova gott i vilket fall

En bild på den mysiga snön som jag fotade förut när jag väntade på bussen... jag var bara tvungen !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heejsan, är lite nyfiken, är också 96:a och ska snart göra ett gymnasieval det är svårt, det avgör ju din framtid osv. Men har du några funderingar? Vad blir ditt första & andra handssval inför gymnasiet? Älskar din blogg btw! Kram

2012-01-09 @ 23:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0