Linnda - don't even know your name

Min talangfulla vän Linnda har återigen skrivit en riktigt fin låt ! Jag blir alltid lika rörd av alla hennes låtar och den kärlek och mening som hon förmedlar med hennes musik. Hon gör inte musik för att synas eller visa "här är jag och jag kan sjunga och spela gitarr", utan hon gör det för att hon vill förmedla någonting och beröra någon där ute som faktiskt bryr sig om musikens verkliga innebörd. Så här kommer en länk till hennes senaste låt "don't even know your name" (gick inte att bädda in av någon okänd anledning). Så in och lyssna, gilla och dela nu mina vänner !
http://www.youtube.com/watch?v=CYdqed87uzg





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0