queston and answer

Alexandra: Jättebra blogg, du är så himla fin!
Hur gick de med din pappa förresten förstår om du inte vill svara?

Kramar

Svar: Det gick bra som tur var. Dom kan än inte konstatera anledningen till varför han föll ihop men troligtvis så var det antingen att han råkade få medicin som hans kropp inte tålde eller så är det pga hans värk som han har i lederna efter motorcykelolyckan då han bröt nacken 2010, så då kan det vara så att hans kropp "la av" pga av smärtorna. Han ska tillbaka på olika läkar undersökningar och hittils så ser hans värden och sådant bra ut, så det är jag verkligen så otroligt tacksam över. Min pappa är stark ♥


Anonym: Kan inte du lägga upp bilder på ditt rum ?:D

Svar: Jo visst... Mitt rum är inte det vackraste med tanke på att jag har en hel del saker som gör att det ser lite rörigt ut även när det är städat haha. Just nu är det inte så städat men jag kan försöka slänga upp bilder någon gång under nästa vecka !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0