seventeen month's

Idag är det min och Albins sjutton månaders dag. Tänk att tiden  har gått så fort.. det är nästan skrämmande vad åren bara flyger förbi (nu lät jag väldigt gammal och nostalgisk men det är ju faktiskt så). Så min eftermiddag och kväll har jag spenderat tillsammans med honom. Jag har även köpt färdigt min mammas födelsedags presenter och så fick jag köpt mig lite behövande saker till mig själv också.

Vill även bara inflika att jag fick ett mycket glatt meddelande förut från en utav mina dans lärare, att jag blivit antagen till raggan !! Åå äntligen säger jag bara, velat gå i den så länge nu och trodde inte att det fanns plats för mig denna terminen men det gjorde det tydligen, så roligt ! Fick även en förfrågan ifall jag ville ställa upp som modell någon dag framöver i februari på skolan. Roligt !

dagens mini shopping. bh, strumpbyxor, sport bh, puder + puder borstar, nitar till mina shorts och födelsedags presenter till mammsen


dagens outfit


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! kan du inte visa i ett inlägg steg för steg hur du gjorde dina shorts?

och vart köpte du nitarna? :)

2012-01-28 @ 15:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0