Sista dagen på detta jullov

Hej allihopa. Vaknade upp imorse av att min pojkvän pussar mig godmorgon och bara är allmänt gullig. Han åkte iväg redan vid kvart över elva tiden för han skulle iväg och spela hockey match så jag låg kvar och mornade mig. Och då ser jag att snäll som han är så hade han gjort iordning en tallrik med bacon, omelett, smörgås och så en mugg varm choklad till det. Frukost på sängen, något av det godaste. Så gulligt gjort av honom  ! Gårkvällen spenderade jag med andra ord hemma hos min prins där det blev lite mys framför tvn med godheter och så vidare. Men tänkte börja röja undan lite på rummet nu så att det känns fräscht och fint igen. Have a nice day everybody, I´ll update you later

















pimpade även till mina nya shorts lite grand förut och här har ni resultatet... är dock inte färdig än, måste införskaffa fler nitar !


'


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du och albins föreldrar för relation ?

2012-01-08 @ 19:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0