släktkalas

Det har varit världsämst uppdatering idag och det är beroende på att vi har haft släktkalas för mamma som har fyllt år ! Det har varit väldigt trevligt iallafall. Ikväll så drog jag dock ut på en lång promenad i vinter kylan tillsammans med Nathalie och Elias. Kände att jag behövde komma ut och få röra på mig lite så då ställde dom upp som sällskap som tur var haha. Well, egentligen har jag inget intressant att meddela utan tänkte bara lägga ut lite bilder som jag fotat idag och sedan bege mig mot sängen. Hoppas ni har haft en fin dag och ta det lugnt alla ni som är ute och rör i vinternatten





Kommentarer
Postat av: jen

Åh vilken god mat ni käkar!

Tycker du ska lägga upp mer outfits för du har jätte fina kläder :)

2012-01-29 @ 11:33:56
URL: http://jennnis.devote.se
Postat av: alexandra

hej!

din blogg är grym och du är så otroligt fin! :)



men jag undrar en sak, som inte alls har med detta inlägget att göra..

vart tog du hål i naveln? hur mycket kostade det?

och hur gammal måste man vara?

kram ♥

2012-01-29 @ 21:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0