Tired as hell

Nu är jag hemma igen! Fast jag har varit hemma i kanske en halvtimma eller något men mest slöat bort tiden fram tills nu. Kvällen blev inte riktigt som vi hade tänkt oss men den blev allt fin ändå haha. Tacobuffén på cheers blev iallafall en höjdare. Väldigt trevligt och roligt hade vi det. Planerade vi in lite saker framöver också, roligt. Men därefter så blev det lite ändrade planer mot vad vi hade planerat från början.. Så vi tog det mest det lilla lugna tillsammans med Johannes, Theo, ek och Rasmus en liten stund. Därefter hämtade fjun och Sebastian upp oss med bilen och så åkte vi runt lite and so on. Körde dom hem mig sen för jag var riktigt trött och kände att det var lika bra att åka hem och ta det de lilla lugna. Så nu hade jag tänkt att nana så bloggar jag imorgon när jag vaknat. Godnatt  

Sorgligt nog så får ni endast två bilder från ikväll..


Suddig bild men whatever


Kommentarer
Postat av: viccan

Åh mysiga bilder ! :)

2012-01-28 @ 21:10:12
URL: http://victorialjungquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0