Tisdag - 31 Januari

Först och främst så vill jag tacka så mycket för två st riktigt fina och peppande komentarer ! Tack så mycket tjejer ♥ Sedan så är det även någon anonym som undrade hur mycket det kostade att ta hål i naveln och om jah fick tillåtelse av mina föräldrar att göra det direkt eller ifall jag var tvungen att övertala dom. För det första så kostar det cirka 500 kronor att ta hål i naveln. Det var inte direkt så att jag behövde gnälla och tjata hål i huvudet på dom utan av min pappa fick jag direkt. Men min mamma var lite tveksam i början, hon tyckte att jag egentligen borde vänta ett eller två år men till slut så fick jag göra det iallafall !


Så, tisdag idag. Hur mår ni? Själv mår jag bra förutom en liten händelse som flygit på mig under dagen som tynger ner mig en aning. Men det är ingenting jag orkar lägga tid eller energi åt. Det gör inte saken bättre att gå runt och tänka nedstämda tankar. Idag står iallafall dans på schemat, wiiho! Även kör träning och ku. Bra fortsättning på tisdagen ! Ha det fint så hörs vi senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0