Happy new year 2012

Gott nytt år allesammans ! Min nyårsafton kunde inte ha blivit mer lyckad ! Åå vad roligt och trevligt jag hade det. Började som sagt med tjejmiddag med ett stycka goa tjejer. Därefter blev det vidare för att möta upp ett gäng goodies. Vi begav oss därefter upp mot en nyårsfest där det var fullt ös. Great time. Vid kvart i tolv tiden begav vi oss mot torget precis som det alldra flästa och där var det alldeles smockfullt. Människor överallt, stötte man på massa bekantskaper så det var riktigt roligt. Firade in det nya året med dunder och brak helt enkelt. Drog vi hem till Fanny senare under natten och där sov jag. Vill även be om ursäkt för min obefintliga uppdatering idag men jag skyller på att det är nyårsdagen och att vi faktiskt sovit bort nästintill hela dagen... Men det är ett av alla mina nyårslöften att jag ska uppdatera mer så det ska jag definitvt försöka hålla ! Nu hade jag tänkt kolla igenom kameran som naturligtvis var med i går kväll så att jag har någonting att bjuda på !

































Kommentarer
Postat av: Anonym

känner du Isabella karlsson? Eller varför va du med henne på nyår? :)



bra blogg btw!

2012-01-01 @ 21:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0