question and answer about my father

Anonym1: din pappa verkar ju vara hur cool som helst! Hur kan han vara så brun?

Blogga gärna lite mer! Jätte bra blogg & du är super fin!

Anonym2: hahah asså din pappa verkar va så jävla skön!

Svar: Min pappa är verkligen så unik och underbar som det bara går att bli. Han är den positivaste, starkaste och snällaste människan som jag någonsin träffat. Han solar solarium en del sedan så har han bra pigment så han lätt blir brun. Han solar dels för att han har soriasis eller hur det nu stavas och verk i lederna så värmen hjälper mot det. Jag ska absolut försöka uppdatera mer bara varit lite mycket nu det senaste men det får jag ta igen snarast. Tack så hemskt mycket för dina komplimanger, blir så glad !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0