11 Juli - Skara Sommarland

Godmorgon alla morgon pigga människor out there ! Detta är ett tidinställt inlägg som jag skrev då jag kom hem inatt, för jag visste att jag aldrig skulle orka sätta mig och blogga halv sju på morran. Anledningen till att jag är vaken så tidigt är för att jag ska till skara sommarland idag, wihoo! Det var flera år sedan jag var där och jag är peppad gånger tusen. Det är jag, Nathalie, Emil, Samuel, Karin, Johan (?), pappa och kanske farmor som åker iväg idag. Roligt !!
 
Spökjakten inatt på emaus var allt intressant den haha jag hade ingen aning om vad som väntade men väl där så var vi en jädra massa. Det var jag, Ebba, Felix, Albin, Kim, Oliver, Lucas, Marika, Julia, Bellan, Frida, Anton, Elin och så var det ett gäng grabbar till. Vi var ett gäng med andra ord. Haha har inget specielt att säga förutom att jag är jävligt lättskrämd haha. Var hemma vid halv två tiden och då satte jag mig och skrev det här, kände att det var lika bra.
Men, nu vet ni vart jag kommer till att hålla hus idag så vi får se om det dyker upp någon mobilblogg eller något mer tidinställt. Have a nice day
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0