23 Juli - Work, training, cleaning

Puuh, detta har varit en relativt jobbig dag. Jag har arbetat från 10.00 - 17-15 (vi fick sluta 45 min tidigare, yey), efter det åkte jag direkt mot gymmet för att köra slut på mig själv (man får brutalt mycket spring i bena på mitt jobb.. sitta still i så många timmar är inte min grej, haha jag kan inte sitta still) och efter träningen så åkte jag hemåt för att bära ut allt ut ifrån mitt rum, alla små saker, alla lådor skulle tömmas och så alla möbler.. herre jisses sicket jobb, sjukt hur mycket saker jag har överallt ! Imorgon så sätter vi igång med att måla rummet iallafall så det ska bli skönt att få starta upp med det. Men, nu så hade jag tänkt att öva på dansen och sedan krypa i säng så att jag är pigg imorgon då ännu en tuff dag väntar. Inget sommarlov här inte haha...
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0