31 juli - andra dagen i Sunne

Anonym: Vart kommer den rosa skjortan ifrån? Sjukt fin är du! :)
 
Svar: BikBok ! Tack så mycket! :)
 
Anonym: Snälla kan inte du lägga upp ett inlägg när du vet lite om bliss dance ? Alltså om du vet lite mer efter du har prov dansat ?  Din blogg är BÄST och du är verkligen otroligt fin !
 
Svar: Förlåt för väldigt sent svar ! Naturligtvis så kommer jag att skriva det som jag får reda på nu på fredag då jag har min audition ! Så att även ni som är intresserade och är i rätt ålder kan söka dit om ni vill. Tack så hemskt mycket going, blir så glad !
 



Idag har vi besökt ett vatten land här i Sunne som ligger precis vid vårat hotell. Vädret har varit sådär men det vart riktigt roligt och mysigt ändå! Nu ikväll så har vi tränat på det lilla gymmet här på hotellet och även ätit gott i restaurangen. Det blev en cesar sallad för min del, sjukt gott. Men, det var allt jag hade att säga om våran andra dag här, imorgon är det våran sista dag !
 
Vill förresten hälsa grattis till min fina vän Sara som fyller 16 år idag ! På fredag blir det att vända upp och ner på staden då hon ska firas !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0