En riktigt bra dag!

Hello, varit en riktigt riktigt bra dag och kväll ! Åh, jag mår så bra. Vi i F.Y embassy var ute idag på stan på uddevalla kalaset och pratade med folk osv, kom gärna ner imorgon och prata med mig ifall ni är intresserade av att veta mer eller jobba inom detta ! Så, det var i vilket en rikigt bra dag i solen. Satte vi oss även i margretegärde parken under lunch rasten och åt cactuz sallad, så mysigt !
Nu ikväll så har jag myst med grillmat och annat gott tillsammans med Kiffe, David, Nathalie och Albin. Riktigt go kväll ! Men nu så ska jag återgå till mina vänner, vi sitter just nu ute i trädgårn och myser. Ha det bäst, hoppas vi ses imorgon !!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka är alla på andra bilden? och hur känner du dem?

2012-08-06 @ 13:49:23
Postat av: Anonym

vilka är alla på den andra bilden? och hur känner du dem?

2012-08-06 @ 13:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0