Fullt ös på cross vm

Fullt ös. Gårdagen var helt galen men sjukt roligt hade vi det. Jobbet gick bra, häftigt att kolla på crossåkarna och så festligheterna på campingen bland alla sköna norrmän haha. Cross vm 2012 levererar ! Och det bästa av allt var ju att min saknade, bästaste Nathalie kom hem igår !! Så hon åkte direkt dit och så spenderade vi dagen och kvällen tillsammans. Åh, vad det var roligt att träffas igen !! Idag så är vi påt igen, så nu åker vi till glimmingen om en liten stund och så får vi se när jag kommer hem ikväll. Rätt så dålig uppdatering har det varit hittils i sommar men jag är glad att ni läsare hänger kvar ändå. All cred till er ♥
 
Några halv bra bilder från igår, vågade inte att ta med mig kameran så det är mobil bilder som jag bjuder på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0