F.Y embassy - första jobbdagen idag

Detta är ett tidinställt inlägg så just nu är klockan 08.00 och jag är på motionshuset för att köra bodybalance innan jobbet. Hurtigt värre att dra och träna innan första jobbdagen. Bra där Nathalie ! *applåder*
Idag är det som sagt dags för min första jobbdag för F.Y embassy ! Jag är riktigt förväntansfull och jag hoppas att jag kommer till att trivas. F.Y embassy är ett projekt som jobbar mot rasism och med samhälls frågor osv. Så detta ska bli riktigt lärorikt och härligt att få chansen att arbeta med. Än vet jag inte så mycket utan jag får berätta mer ikväll om detta !
Ikväll efter jobbet kl halv sju så ska jag till snäckan för att äta god mat och fira Agnes som fyllde år igår tillsammans med Ebba, Johanna, Kattis, Evelina och Sofia. Ska bli mysigt ! Så jag uppdaterar mer så fort som jag har kommit hem ikväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0