Gårkvällens festligheter i Grebbestad

Gårkvällen blev minst sagt lyckad. Först så började jag, David, Ragnar, Kiffe, Albin, Jonis, Jennifer, Lovisa, Sara, Madde, Hanna, Danne och Nathalie hemma hos David med att ladda upp inför kvällen. Vi tog 18.02 tåget mot Grebbestad och väl där så var det ös på bryggan och på berget resten utav kvällen. Sov jag, Kiffe, Nathalie och Albin i hans sommarsstuga också, mysigt !
Nu så är jag hemma och här vankas det kalas så jag måste avsluta nu för gästerna kommer.. Jag uppdaterar er mer senare men tills dess så får ni lite mobilbilder ifrån gårkvällen att glutta på. Hoppas att ni alla hade en tokbra kväll igår ♠ (det skulle bli ett hjärta, orkar inte ändra haha..)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0