godmorgon - 2 juli 2012

Godmorgon mina fina, har ni sovit gott?
 
Själv gick jag och la mig halv fyra och steg upp kl tolv så några timmars sömn blev det allt. Jag har nu ätit brunch och ska om en liten stund iväg mot gymmet. Får försöka springa några km idag även fast jag inte är så pepp påt, får kötta på och tänka på dansen vilket är min stora tränings motivation. Det blir så sjukt mycket lättare och roligare att tränna ifall man har mål att kämpa mot. Iallafall, vid fem tiden ieftermiddag så har jag lite planer tillsammans med några vänner, Annie, Sara, Martina, Linnda och kanske Linda då vi ska umgås och ha det mysigt med tanke på att Linnda åker iväg nu på onsdag och kommer inte hem förens den 9e augusti (!!) så vi vill träffas och ta vara på den "sista tiden" tillsammans innan hon drar. Men jag skriver mer om det senare, ha en fin dag fram tills dess
 
Fick förresten en fråga ifrån en anonym person som frågade ifall jag dricker och som svar på din fråga så ja jag dricker ibland då det vankas festligheter !
 
En bild ifrån cross vm som Nathalie knäppte
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0