Godmorgon - syns min header?

Godmorgon solstrålar
 
Jag har en väldigt viktig fråga till er, syns min header? Jag vet att den inte syns ifalla man läser min mobil via bloggen (eller?) men nu så har den börjat att synas ibland och ibland inte för mig även på datorn så jag undrar ifall ni som läser bloggen via datorn ser min header ? Väldigt tacksam för svar så att jag kan ändra detta snarast ifall det visar sig att ni inte ser den.
 
Nu så måste jag rusa mot tågstationen. Jag och en vän ska ner till bergakungen i Göteborg och kolla på filmen LOL (miley cyrus nya film). Den verkar riktigt bra så hoppas på att den träffar mina förväntingar. Någon som sätt den? Är den bra? Men nu så måste jag rusa, ha det bra
 
Get pink , sätt färg på vardagen

Kommentarer
Postat av: alice dahlberg

jag sitter vid datorn och jag kan inte se din header :)

2012-07-10 @ 13:24:37
URL: http://alicedahlberg.devote.se
Postat av: anonym

nej den syns inte för mig! :/

2012-07-10 @ 17:36:21
Postat av: en tjej .

Nej , inte för mej :(

Men din blogg är grym , älskar den + att du är så otroligt fin !

2012-07-10 @ 21:30:15
Postat av: natalie

nej :(

2012-07-11 @ 17:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0