Godnatt sweeties

Thursday, idag har det varit sånt där halv bra väder som vanligt.. Sol och regn-moln blandat så man vet aldrig vad som ska göras, lägger man sig ute och solar för att solen lyser så kommer ett gigantiskt regn moln och lägger man sig inne för att kolla film så blir det strålande sol ute. Haha svensk sommar säger jag bara!
Jag har iallafall spenderat dagen tillsammans med pojkvännen. Vi har hunnit med en promenad då solen lös, varit på gymmet och kört ett spinning puls pass och även styrka på det. Vi har även haft grill mys tillsammans med hans familj då majskolv, kött, kycklig, potatisgratäng och sallad stod på menyn. Och så har vi avslutat dagen med att halv kolla tv och bete oss som 5 åringar, haha störd humor har vi, lika bra.
Nu är det säng dags för min del så godnatt alla nattugglor som är vakna och läser detta innan sängen kallar.
 
Vill förresten tacka Sofia Morgardt för min nya header som jag nu hoppas att alla ser !
 
Min prins, jag älskar dig  ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0