Goodbye my beautiful bestfriend

- Bild från skolavslutningen (därav tårarna i ögonen på oss, pappa fick knäppa bilder mellan alla tårar haha..)
 
Idag så åker min fina bäsis Linnda iväg mot Albanien, Kosovo & Kroatioen i hela 5 veckor (!!). Vilket är en väldigt lång tid. Jag och Linnda har varit osärbara ända sedan 4 års åldern och varje sommar så har Linnda åkt iväg ifrån mig. Jag minns när jag var liten och skulle vinka hejdå till Linnda och hennes familj, då sprang jag ner på vägen och stod och vinkade adjö med ett par trosor (förhoppningsvis rena) haha. Jag satt och grät på trappan för att jag inte ville att hon skulle åka iväg.
Jag vill bara hälsa det här till dig Linnda att jag kommer att sakna dig och tänka på dig. Hör av dig så ofta du kan och ha det förjäkla roligt och skönt nu för det förtjänar du. Jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0