I am alive dudes

Hello, inte världsbäst uppdatering idag men jag har varit busy all day long. Gårkvällen blev iallafall himla bra ! Började på Annies båt där vi var ett glatt gäng tjejer och killar, sedan vidare mot fallens dagar ! Kom hem vid halv tre tiden inatt/imorse, med andra ord en riktigt rolig kväll !
 
Idag så har jag varit iväg till borås tillsammans med mamsen där vi har besökit en nelly.com outlet med en massa fint till billiga priser ! Fick dels fyndat ett par falska jeffrey campbell för 99 kr, inte illa kirrat ! Ikväll var jag en sväng ute tillsammans med Rasmus och Lukas och så har jag även varit på promenad tillsammans med Nathalie för att få pratat om en massa, det behövdes verkligen ikväll så det var skönt. Just nu är mitt rum kaos för håller på att tömma garderoben, byrån, skrivbordet, under sängen.. Ja everything ska ut ur rummet så att vi kan börja måla på tisdag. Herre jisses sicket jobb haha. Men nu måste jag sova för imorgon väntar det en arbetsdag. Godnatt, hoppas att ni haft en bra helg ♥
 
 Här kommer bilder ifrån gårkvällen och några är tagna ifrån billgrens blogg plus bilder ifrån dagens köp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0