Lunch på laxbutiken, bodybalance, häng i kvällsolen

Är riktigt trött nu så nu är det dags för sängen känner jag.. Det har iallafall varit en riktigt skön dag. Avnjutit en fruktansvärt god lunch ute på laxbutiken tillsammans med mamma och Christian lite för att fira att han fyller år idag ! Återigen, grattis !! Till efterätt toppade vi (eller rättare sagt jag) detta med glass i stora lass, inklusive hur mycket tillbehör man ville. Snacka om att man frossade, haha lika bra. Körde ett bodybalance pass på gymmet ikväll tillsammans med Ebba, fick bränna bort lite av all mat man proppat i sig haha. Efter det träffade jag Jennie och så satte vi oss ute i kvällsolen och åt lite gott (bla keso och en drick youghurt) och tjötade. Härligt ! Avslutade med en promenad hemåt, fick invigt mina nya skulcandy hörlurar.
Nu blir det bedtime, so goodnight
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0