Lyckad fredag-massa bilder

Godmorgon ! Igår gjorde jag min sista arbetsdag för F.Y embassy och samtidigt som det såklart känns skönt att jag nu har dom sista veckorna lediga så kommer jag såklart även att sakna min goa arbetsgrupp och våra ambassadörer Sara och Hamza ! Lärt känna hel sköna människor under den här arbets tiden och jag har definitivt utvecklats kunskapsmässigt. Jag ska troligtvis fortsätta att utbilda mig till en ung ambassadör nu till hösten !
 
Gårkvällen blev allt fin den med. Vi var ett härligt gäng som roade oss på svenskholmen vid vattnet och riktigt roligt hade vi det. Sedan vid halv elva tiden bar det av vidare mot staden (uddevalla kalaset), dock fick jag världens magknip och Amandas telefon blev stulen så det kunde ha slutat bättre. Jag åkte hem redan vid tolv tiden och kommer hem till ett sprillans nytt rum, åh så fint är det, är riktigt nöjd ! Bilder på rummet kommer imorgon för nu är det dags att sätta fart på dagens planer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0