Måndag 16e Juli - lång text

Kvällen har spenderats ute på Snäckan för att fira Agnes födelsedag tillsammans med Sofia, Kattis, Johanna, Ebba och Evelina. Det blev god mat och allmänt mys bara ! Jag beställde in en bakpotatis med räkröra, riktigt gott.
 
Idag var det som sagt även min första arbetsdag för F.Y. Embassy. Jag har hamnat i en riktigt skön arbetsgrupp och jag känner att jag trivs och kan stå för mina åsikter i dom diskutioner som vi har haft hittils. F.Y Embassy är som sagt ett projekt där man arbetar med bla, mänskliga rättigheter, samhällsfrågor, integretion, rasism m.m. Vi diskuterar och fördjupar oss i detta så idag har vi diskuterat och kört heta stolen övningar. Vi kommer även att arbeta med fältarbete, alltså ute bland folk som på uddevalla kalaset (aka fjorden) nästa vecka ! Detta projektet har nu även börjat att sprida sig internationelt och har blivit rätt så stort faktiskt. Jag är nöjd över att få chansen att vara en del av detta arbete ! Så, det var en kort förklaring över vad det som jag arbetar med nu i sommar faktiskt är.
 
Imorse körde jag även ett hurtigt bodybalance pass kl åtta på morgonen. Inte illa kirrat för en morgontrött tjej som vänt på dygnet. Nu så blir det att vända tillbaka det igen. Var i vilket fall skönt med ett gympass på morgonen som start på dagen.
 
Nu, så ska jag gå och lägga mig så att jag är pigg imorgon då ytterliggare en arbetsdag väntar. Börjar 10.00 i stadshuset och slutar 18.00.
 
Men först svar på en fråga !
Annie: heej jag såg en bild på dig i nathalies blogg när ni var i skara du hade på dig en dödskalle halsduk har letat efter såna o princip överallt vart köpte du dina och för hur mycket?:)
 
Svar: Den är köpt i Grebbestad och kostade 149 kr. Men jag har för mig att den även finns på antingen stylebytyra eller nelly.com !
 
Först en bild från ikväll och sedan en matbild från kalaset igår.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle inte dunjobba för någon pizzeria eller vadan de va också??;o

2012-07-17 @ 23:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0