Yesterdays and todays dresscode

Ojojoj, andra inlägget idag woho jag gör framsteg på uppdateringsfronten ! Och gissa vad? Det kommer till att komma ett tredje inlägg ikväll, thumps up hehe. I brist på annat så kommer här gårdagens och dagens outfit!
 
Så här såg jag ut igår i mitt nya fina linne från monki och i mina låga jeans shorts från GinaT (som nästintill alla mina andra shorts haha) körde även på vita låga converse vilket jag ångrar med tanke på leran på campingen så är dom inte specielt vita längre om man säger så haha...
 
Dagens outfit kommer här. Körde på mitt nya linne som jag köpte på cross vm och så med mina favorit midje jeansshort från bikbok och mobilväska som jag fick i julklapp. Idag sattsade jag på svarta converse istället, smart drag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0