Goodmorning - 27e Juni

Godmorgon solstrålar ♥
 
Gårdagen spenderades i Göteborg tillsammans med Sara & Annie. Vi kikade i affärer och åt lite gott. Jag fick köpt mig en super snygg vit korsett med en mintgrön kjol till. Nöjd ! När vi kom hem på kvällen så åkte jag hem till killen min för att åka ner och hyra film och bara mysa tillsammans. Det var ju trots allt våran 21 månaders dag, shit vad tiden går.. Men men. Det ser ut som att det är fint väder idag så isåfall blir det solning som står på schemat. Skönt ! Hoppas att vädret håller i sig, gårdagen bestod ju av fantastiskt väder. Men nu så ska vi ner och käka lite frukost så jag uppaterar mer ikväll.
 
-Have a nice day
 
Några instagram bilder från igår får duga. En bild på gårdagens köp, en bild på Sara & Annie och en bild på mig då jag precis lyckats göra sönder bussstolen hahaha...

Kommentarer
Postat av: Åsa

vart är den vita ifrån ?

2012-06-27 @ 21:42:26
Postat av: Felicia

du mååååste verkligen berätta vart du köpt korsetten! har letat i veckor efter en. och ska snart till gbg! kram fina du!

2012-06-29 @ 21:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0