Grebbestad

Hur perfekt har inte den här dagen och kvällen varit då? Dagen har jag spenderat i Grebbestad tillsammans med min kärlek. Mys på bryggan och på berget vid vattnet, kik i lite affärer, gott att äta, en tur till sportshoppen osv. Våran hemska promenad från Tanum till Grebbestad på 1 mil i gassande sol då solen stod som högst mitt på en lång bilväg som aldrig tog slut hade jag dock gärna skippat.. Albin var dock så snäll och köpte jordgubbar till mig på vägen så det gjorde allt aningen lättare haha !
Kvällen har jag spenderat på landbadet tillsammans med ett stort gäng sköna tjejer och killar. Vi har grillat (eller rättare sagt dom har grillat, jag åt innan), badat (jag fotograferade, haha), spelat fotboll och bara sprungit runt och varit helt jäkla lyckliga. En perfekt sommarkväll med stört sköna människor ! Älskar verkligen livet sånna här dagar och kvällar. Men nu så måste jag sova för imorgon är det midsommar och då vankas det firande med familjen på dagen och festligheter med kompisarna på kvällen. Tagga då !
 

Kommentarer
Postat av: Michelle

Vart har du köpt tröjan? :)

2012-06-23 @ 14:01:05
Postat av: Michelle

Vart har du köpt tröjan? :)

2012-06-23 @ 14:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0