Happy b-day Martina (en dag i efterskott)








Igår så fyllde min fina vän Martina 16 år vilket vi ska fira lite grand idag ! Vi ska ut och äta på någon restaurang och mellan åtta och halv tio ska vi på västerskolans vårshow på östrabo. Efter det blir det hem till Linnda för tjej mys. Detta ska bli en bra kväll !! Hittils idag så har jag varit på kulturskolan och lämnat in min anmälnings lapp angående alla danser jag har sökt till. Även varit på sallong DIVA och bokat klipptid för min lugg haha. Jag kommer inte att ta toppklippning och färgning förens i Juli då det ändå ska göras inför hårmodevisningen på krogen trädgårn här i Uddevalla, där jag ska gå. Ska bli så roligt ! Men mer om det när det närmar sig istället. Vi höres

En bild ifrån fotografering.
Fotograf: Bea Gustavsson

Kommentarer
Postat av: anne

hur gammal måste man vara för att gå på hår modevisningen? och kan man anmäla sig?

2012-06-05 @ 16:57:44
Postat av: Anonym

Hej jag är en tjej som går i Spår 2. Min lärare sa att det var några som skulle gå ur nian kom till dalaberg för att hälsa på. Hon sa att det var tre tjejer och två killar. Hon sa också att det var en tjej som skulle vilja jobba inom kök och en genom musik och annan genom dansare. Då tänkte jag på dig var du en av tjejerna?

2012-06-05 @ 18:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0